A pályázók összesen hat – tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy - kategóriában indulhattak, a 2006. szeptember 6. és 2007. szeptember 6. között megvalósult eszközökkel, promóciókkal.
Az elbírálást a 2006-os évhez hasonlóan szakavatott zsűri - Berek Péter BTL felelős, Magyar Hipermarket Kft.; Bödör András senior marketingkommunikációs manager,
Magyar Telekom Nyrt. Kommunikációs Igazgatóság; Egriné Matisz Tünde PR igazgató, Rowland Worldwide PR ügynökség; Gálik Ildikó kereskedelmi igazgató, Norbi Update Zrt.; Kulin László, By The Way Produkciós Ügynökség Kft.; Lénárt Zoltán ügyvezető igazgató, B.I.Multizone Kft.; dr. Markovich Réka főtitkár, Magyar Reklámszövetség; Orbán Ágnes főszerkesztő, IN-STORE marketing; Récsán Gábor főtitkár, Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége; Scherer József, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem; Tonk Emil alelnök, Magyar Marketing Szövetség; Viszkocsil Veronika marketing manager Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. - és a közönség végezte.
Az arany lolliPOP show, a verseny díjátadója a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás részeként, 2007. október 2-5. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont D pavilonjában kerül megrendezésre, itt tekinthetik meg az érdeklődők a 2006 és 2007 szeptembere között a kereskedelmi promóciókban részt vett displayek, installációk, hosztesz promóciók és ajándéktárgyak közül a rangos zsűri által kiemelteket, valamint az interneten zajló szavazás közönségdíjas alkotásait.