Az akció ideje alatt a vendégek három éjszaka áráért négy éjszakát tölthettek el Budapesten. A mostani program keretében eltöltött vendégéjszakák száma kétszerese volt az egy évvel korábban megrendezett akcióban regisztráltnak - tette hozzá Niklai Ákos. A második akcióhoz kapcsolódó bevétel mintegy egymilliárd forint volt.
A Budapest Winter Invasion keretében a vendégek legnagyobb arányban Nagy-Britanniából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Spanyolországból és az Egyesült Államokból érkeztek. Niklai Ákos elmondta, hogy a promócióban többet foglalkoztak azzal, mit lehet tenni Budapesten. Így a főváros kultúrája, a gasztronómia és a fürdők kerültek fókuszba.
A résztvevő szállodák által készített kérdőíves felmérésből kiderült, hogy a vendégek 75,6 százaléka három éven belül visszatérne Budapestre, 94,4 százalékuk ajánlaná barátainak, ismerőseinek a magyar fővárost. A szállodák 95 százaléka újra részt venne az akcióban - ismertette az MT Zrt. elnöke. A programban 88 partner vett részt, 18-cal több, mint az első akcióban.
A Budapest Winter Invasionre a résztvevő vállalatok 50 millió forintot, a Magyar Turizmus Zrt., az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium pedig együtt 227 millió forintot fordított.
Adrian Gray, a Le Meridien Budapest vezérigazgatója, a program kitalálója elmondta: az együttműködő partnerek eldöntötték, hogy folytatják a kezdeményezést. A 2008/2009-es program kampány stratégiai kérdéseit, az új felvetéseket és a további partnerek bevonásával kapcsolatos javaslatokat az idén június végéig vitatják meg. A tervek szerint az akciót a jövőben egyebek mellett az üzleti és a konferenciaturizmusra is kiterjesztik - tette hozzá az ötletgazda.