1p

Világszerte hat százalékkal emelkedhetnek a reklámköltések 2008-ban a Carat előrejelzése szerint. Az egyes médiumok közül továbbra is az online reklámköltés nő a legnagyobb mértékben.

2007 szeptemberében a cég még 6,2 százalékos emelkedést valószínűsített az idei évre a reklámpiacon, a mostani előrejelzés ennél valamivel pesszimistább. "Az egyszeri eseményeknek köszönhetően a reklámkiadások a tavalyi 4,6 százalékos emelkedés után idén 6 százalékkal nőhetnek. Legjobban a pekingi olimpia és az amerikai elnökválasztás emelik meg a cégek reklámkiadásait" - nyilatkozta egy reklámcég vezérigazgatója.

Az előrejelzés szerint jövőre 4,9 százalékkal több pénzt költhetnek reklámokra, mint idén. "A 2009-es előrejelzés jócskán elmarad az idei év fejlődésétől, ugyanakkor nem számítunk arra, hogy a jelzálogpiaci válság miatt jelentősen visszaesnének a reklámkiadások" - mondta a Carat szakembere.

Továbbra is az internetes reklámok piaca a leggyorsabban fejlődő: az előrejelzés szerint az online reklámok értéke 23,3 százalékkal emelkedhet idén, jövőre pedig 17,8 százalékos bővülés várható.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!