Az igazgató úgy látja, hogy a növekedést a vállalat árpolitikájával, kreativitással és innovációval sikerülhet elérni.
Az utakat saját irodáikban, 400 szerződött partnerükön keresztül, valamint online értékesítik. Új honlappal jelennek meg márciusban - tette hozzá Komora Zoltán. Az IBUSZ-nál 50-50 százalék a lakossági és céges utazások aránya.
A menetjegy üzletág tavalyi árbevétele 5 milliárd forintot, a belépőjegy-értékesítésé pedig mintegy 1,5 milliárd forintot tett ki.
Termes Nóra hálózati igazgató elmondta, hogy a kft. teljes árbevétele 15,2 milliárd forint volt 2009-ben. Hozzátette: az IBUSZ volt az egyetlen utazási iroda, amely a HVG által összeállított 500 legnagyobb cég listájára felkerült.
A vállalatot 1902-ben alapították, 1994-ben alakult holdinggá, az elkülönülő tevékenységek miatt több mint 30 céget hoztak létre, a legnagyobb cégük az utazási iroda.
MTI