Újabb sikert ért el az indiai környezetben játszódó Peugeot-reklámfilm. Az Ad.Forum internetes szakmai portál olvasóinak online szavazatai alapján 2003 legjobb szpotja a Szobrász című Peugeot reklám, melyet a milánói Euro RSCG kreatív ügynökség készített. A televíziós hirdetés a rangos Gunn Report szerint az év legsikeresebb hirdetése volt.
Ez volt a legtöbbször letöltött reklám a több, mint 20 ezer, az Ad.Folio galérián megtalálható hirdetésből.
A második legnépszerűbb az IKEA Lamb című szpotja a miami-i CP+P ügynökségtől, ezt követte a Bridgestone Dog című reklámja.
A közép-kelet-európai szavazók közt igen népszerű volt a lengyel reklámcég által készített IKEA Sleepless című szpot, a szlovéniai Naughty Dog reklám az NLB számára.
A díjazottak között nincsen magyar ügynökség. Tavaly a kelet-európai régióban a Scholz & Friends Budapest harmadik helyen végzett a Chio 'új generáchio' szlogennel futó reklámjával.
Idén nincs magyar közönségdíjas reklámfilm
Újabb sikert ért el viszont az indiai környezetben játszódó Peugeot-reklámfilm.