2p

A francia Danone, a Coca-Cola és a Wipro Ltd. szoftvercég fogyasztói cikkeket gyártó egysége tárgyalásokat folytat India vezető palackozott vízmárjákáért, a Bisleriért - közölte az Economic Timesra hivatkozva a Reuters.

A Bisleri alapítója, Ramesh Chauhan nem közölte a cég illetve a vétel értékét, ugyanakkor azt jelezte: fontolgat egy közös vállalkozásról szóló megállapodást - hivatkozott az Economic Times meg nem nevezett forrásokra.

"Vannak cégek, amelyek érdeklődnek az üzlet iránt, de az nem azt jelenti, hogy sürgős lenne az adásvétel" - közölte Chauhan.

Az említett cégek képviselői találkoztak Chauhannal és valamelyikük hajlandó akár a nyereségnek akár a négy-hatszorosát is kifizetni. A cég éves ealdásai nagyjából 5-6,5 millió rúpiát tesznek ki és a vállalat a piac nagyjából 60 százalékát tudhatja magáénak. A palackozott víz piaca Indiában gyorsan növekszik, míg a jövedelmek növekednek és a kiskereskedelmi vállalatok gyorsan terjeszkednek.

A Coca-Cola, amelynek tulajdonában van a Kinley ásványvíz, kis részesedéssel rendelkezik ezen a piacon. A cég korábban számos vezető üditőital-márkát vásárolt beleértve Chauhan több termékét is.

A PepsiCo saját ásványvíz márkái, az Aquafina és a Mount Everest Mineral Water mellett számos kisebb helyi italmárkát szerzett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!