A Bisleri alapítója, Ramesh Chauhan nem közölte a cég illetve a vétel értékét, ugyanakkor azt jelezte: fontolgat egy közös vállalkozásról szóló megállapodást - hivatkozott az Economic Times meg nem nevezett forrásokra.
"Vannak cégek, amelyek érdeklődnek az üzlet iránt, de az nem azt jelenti, hogy sürgős lenne az adásvétel" - közölte Chauhan.
Az említett cégek képviselői találkoztak Chauhannal és valamelyikük hajlandó akár a nyereségnek akár a négy-hatszorosát is kifizetni. A cég éves ealdásai nagyjából 5-6,5 millió rúpiát tesznek ki és a vállalat a piac nagyjából 60 százalékát tudhatja magáénak. A palackozott víz piaca Indiában gyorsan növekszik, míg a jövedelmek növekednek és a kiskereskedelmi vállalatok gyorsan terjeszkednek.
A Coca-Cola, amelynek tulajdonában van a Kinley ásványvíz, kis részesedéssel rendelkezik ezen a piacon. A cég korábban számos vezető üditőital-márkát vásárolt beleértve Chauhan több termékét is.
A PepsiCo saját ásványvíz márkái, az Aquafina és a Mount Everest Mineral Water mellett számos kisebb helyi italmárkát szerzett.