2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Negyven indonéz vállalat részvételével ünnepli első születésnapját az Indonéz Bemutatóterem az AsiaCenterben. A március 26-ával záruló négynapos rendezvényen olyan indonéz gyártók és nagykereskedők mutatták be közel ezer terméküket, akik korábban még nem rendelkeztek európai kapcsolatokkal. A rendezvény összekapcsolódik az AsiaCenter kereskedőnapjával, amelyen a viszonteladók, kereskedők a központ mintegy félezer bérlőjének tavaszi-nyári áruit tekinthetik meg.

2005 decemberében nyitotta meg kapuit az AsiaCenterben az Indonéz Bemutatóterem azzal a céllal, hogy elősegítse a kölcsönös üzleti és kereskedelmi lehetőségek megismerését, valamint hozzájáruljon a befektetések és a turizmus fellendítéséhez is Magyarország és Indonézia között. 2006-ban az AsiaCenter is képviseleti irodát nyitott Jakartában, hogy közvetlenül is bemutathassa az általa kínált lehetőségeket az indonéz gyártóknak, nagykereskedőknek. A mostani rendezvényen negyven, Európában eddig ismeretlen indonéz cég mutatkozott be az AsiaCenterben.

"Az Indonéz Bemutatóterembe a most érkezett cégek bútorokat, lakásfelszerelési cikkeket és kiegészítőket, kozmetikai és wellness termékeket, valamint kézműipari remekeket hoztak. A mintegy ezerféle árucikk a minták alapján kelendő lesz a kelet-közép-európai piacokon" - mondta el Soós Eszter, az AsiaCenter üzletfejlesztési igazgatója.

"Az elmúlt három évben stagnáló kereskedelmi volumenben az indonéz kormány a 2007-es évre 20 százalékos növekedést vár a bútorok és kézműves termékek exportjában: ezt a növekedést a Közép-Kelet-Európában működő

kereskedelemfejlesztési szervezetektől remélik, amelyeknek zászlóshajója a budapesti AsiaCenter, mint regionális kereskedelmi központ" - erősítette meg a kezdeményezést Muchlis Sjahminan, a budapesti ITPC (Indonesian Trade Promotion Center) igazgatója.

Ma tartja kereskedőnapját is az AsiaCenter, amelyen a viszonteladók, kereskedők megtekinthetik a központ 450 bérlőjének tavaszi-nyári áruit is. A magyar kereskedelmi élet képviselői mellett ausztriai, cseh, szlovák, román és szerb üzletemberek érkeztek a programokra. A kereskedőnap második felében pedig az érdeklődők egy üzletember-találkozón vehetnek részt, ahol indonéz, mongol, kínai, vietnami, török, dán és magyar gyártókkal, nagykereskedőkkel tárgyalhatnak, és alakíthatnak ki közvetlen üzleti kapcsolatokat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!