A hazai vállalkozások helyett azonban nyugat-európai vállalatok kínálatából töltik meg a magyar cégeknek felkínált helyeket. Juhász Anna szerint az itthoni társaságok az életben maradásért küzdenek, s alig találni olyan vállalkozást, amely hajlandó lenne megfizetni a bevásárlóközpontban felkínált helyet. Ezért külföldről olyan márkákat képviselő francia, olasz és angol vállalatokat csábítottak az esküvői plázába, amelyek eddig nem voltak jelen a hazai piacon.
A ruházati üzletnek szánt legkisebb helyiség 90 négyzetméter, ezt 30 eurós négyzetméterenkénti áron lehet havonta kibérelni. Erre még rájön a négyzetméterenként 10 eurós üzemeltetési költség. Ezzel együtt egy esküvői ruházati vállalkozás a legolcsóbban 3600 euróért, körülbelül 912 ezer forintért juthat hozzá a Just Married Centerben egy bérleményhez.
Mindazonáltal ez az ár valamivel nagyobb a korábban tervezett 16–28 eurós bérleti díjnál. A kétszintes létesítményben eddig az üzlethelyiségek 50 százalékát adták ki, szeptemberre 80 százalékos foglaltsággal számolnak. Az esküvői pláza az ékszerészek, az utazási irodák és a vendéglátói szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások körében a legnépszerűbb, írja a Világgazdaság.