A Premier fejlesztésének harmadik ütemében 6520 négyzetméternyi eladóteret és 42 üzlethelyiséget alakítottak ki, a terjeszkedéssel erősödött az a trend, hogy azok a márkák jelentek meg a központban, amelyek üzletet működtetnek az ausztriai Parndorfban működő bevásárlóközpontban is.
A napilap információi szerint az őszi halasztás után március derekán indul a Premier tőszomszédságáben épült M1 Outlet is, amely a korábbi tervekkel ellentétben mostanra inkább bevásárlóközpont-profilt öltött. Úgy tudni, hogy a komplexumban nyit egy nagy alapterületű CBA is, amely a shopping center arculatot erősíti. Ám kissé rizikós az élelmiszer-kereskedelmi csatorna megjelenítése a komplexumban, ugyanis az Aldi néhány száz méterrel odébb építi diszkontját.
A korábbi évekhez képest a konkurens GL Outlet is hangsúlyosabb kommunikációba kezdett, ami már a márciusban kezdődő újabb kereskedelmi szezonra szól. Ebben vélhetően szerepe van annak, hogy tavaly nyár közepén komoly vita bontakozott ki a bérlők és az üzemeltető között a 300 milliósra rúgó bérlői tartozás miatt, amit az üzlet tulajdonosai szerint a halovány marketingtevékenység és az ebből következő forgalomkiesés okozott.
A mostani kampány - a korábbiakkal ellentétben - azokra a nagy márkákra is alapoz, amelyek nem csak a GL Outletben, de a fő konkurens Premierben is üzletet tartanak fenn. A most indult kampány ellenére a piaci pletykák szerint a GL-ből várhatóan újabb üzlet megy át a Premierbe, írja a Napi Gazdaság.