2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Új szolgáltatás indult ami segítséget nyújt a vállalatoknak azért, hogy megállapíthassák mennyire felel meg honlapjuk vevőik és partnereik elvárásának.

A Dotkom Internet Consulting új, ingyenes diagnosztikai szolgáltatást nyújt a vállalatoknak azért,
hogy megállapíthassák mennyire felel meg honlapjuk vevőik és partnereik elvárásának - közölte
Csizmadia Csaba, a Dotkom cégvezetője szerdán, Budapesten sajtótájékoztatón. A
sajtótájékoztatón elhangzott, hogy Magyarországon a középvállalkozások 70 százaléka, míg a
nagyvállalatok 80 százaléka rendelkezik internetes eléréssel, s egyre több cég vezetője használja a
világhálót tájékozódásra. A Dotkom honlapdiagnosztikája során a tartalmi és a megjelenési
szempontokat egyaránt vizsgálja, és a felépítés, valamint a navigáció tekintetében is ad ajánlásokat a
cégeknek. A sajtótájékoztatón ismertették a Dotkom vizsgálatát az online reklámokkal kapcsolatban
is.

Magyarországon a legelterjedtebb internetes reklám a banner, azaz az oldalakon található
reklámcsík.Elterjedtsége ellenére azonban a banner hatékonysága 8 évvel ezelőtti megjelenéséhez
képest már csekély, amit egyértelműen jelez a rákattintások csökkenő aránya. Az elemzés szerint
azonban mégis előszeretettel használják ezt a hirdetési módot a hazai és a külföldi társaságok, mivel
alkalmazása egyszerű, megtérülése pedig könnyen mérhető. Általános tapasztalat, hogy a hirdetők
azért is szeretik a reklámcsíkokat, mert web oldalaik látogatói egy jól célzott szakmai rétegből
kerülnek ki, és a hagyományos médiához képest itt azonnali kapcsolatfelvételre nyílik lehetőség. A
Dotkom szakértői úgy vélik, hogy a bannerek hatékonysága növelhető a kreatív elhelyezéssel és
megjelenési formával. A vizsgálatból kiderül, hogy Magyarországon a reklámcsík árak 1-10 forint
között mozognak megjelenített hirdetésenként. A legnépszerűbb és leginkább látogatott oldalakon a
listaár 6-9 forint, ám ebből gyakran jelentős, akár 50 százalékos engedményt is adnak az oldalak
üzemeltetői. Csizmadia Csaba a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Dotkom árbevétele az idén 10
millió forint lesz, működésük második évében, jövőre már 70-80 millió forintra nő. A tervek szerint a
Dotkom tulajdonosai jövőre másfél millió dollárt fektetnek a cégbe, s a pénz nagyobbik részéből a
stratégiai tanácsadás megerősítését szolgáló akvizíciókat hajt végre a társaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!