A megjelenések több százmillió forintos hírértéket generáltak hazánk számára, és tovább erősítették Magyarország pozitív turisztikai országképét is.
A több százmilliós nézettségű műsor a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett észak-magyarországi tanulmányút nyomán született, amelyen a Magyarországra akkreditált külföldi újságírók (Hungarian International Press Association - HIPA) vettek részt májusban.
A CNN összeállításában megszólaltatták Dr. Niklai Ákost, a Magyar Turizmus Zrt. elnökét, aki hangsúlyozta az egészség- és a kulturális turizmus növekvő szerepét Magyarország turisztikai kínálatában. Kiemelték továbbá, hogy az eddigi "hagyományos" úti célok mellett számos újdonság is várja az utazókat hazánk turisztikai régióiban. A műsor egy rövid körkérdés után, melyben a Balatont nevezték meg a megszólaltatott magyarok a kedvenc nyári úti céljuknak, az észak-magyarországi régiót mutatta be a nézőknek mint figyelemre méltó, számos kuriózumot felvonultató utazási célállomást.
A régió turisztikai kínálata a CNN összeállítása szerint is valóban különleges: felhívták a figyelmet a világörökségi tokaji borvidékre, valamint olyan egyedülálló látnivalókra, mint a mádi zsinagóga, a miskolctapolcai Barlangfürdő, vagy a Miskolcon nemrég megnyílt egyedülálló néprajzi magángyűjtemény. A képsorok között Budapest panorámája, a Balaton, Eger és Miskolc belvárosa, valamint a Miskolci Operafesztivál is helyet kapott. A Magyarország-reklámot, amely tovább erősítette hazánk pozitív turisztikai országképét a világban, a CNN ingyen sugározta.