A Praktiker intenzív kampánnyal kívánja tovább növelni ismertségét és elfogadottságát a magyar vásárlók körében abból az alkalomból, hogy tíz esztendővel ezelőtt lépett a hazai piacra. A cég azóta 17 áruházat nyitott Magyarországon, de a következő időszakban is folytatja terjeszkedését. A vállalat az évforduló kapcsán ünnepi logót és szlogent vezetett be, fokozza pr-kommunikációját, s a marketingkommunikáció teljes tárházát fel kívánja vonultatni az idei esztendőben a gerillamarketingtől a sales promotionon át az eseménymarketingig.
A "10 év bizalom" elnevezésű ünnepi logóval a Praktiker tovább kívánja erősíteni a bizalmat a vásárlókban, illetve segítségével az ünnephez méltó külsőt kapnak a reklámprospektusok, az óriásplakátok és más grafikai anyagok. A jubileum jegyében némiképp megváltoznak az áruházak belső terei is. A társaság havonta váltakozva tíz termékét akciós áron hirdeti meg, de a 2008-as helyi és országos rendezvények is a 10. születésnapra fognak fókuszálni. Az üzletlánc intenzív reklámkampányt folytat a helyi sajtóban és az országos médiában is, s visszatér az országos televízió-csatornák képernyőire is.
A Praktiker mindemellett továbbra is a székesfehérvári Albacomp kosárlabdacsapat szponzora marad az idei esztendőben - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.