2p

2008-ban ünnepli tizedik születésnapját a Praktiker Magyarországon, ebből az alkalomból némiképp módosította arculatát, illetve intenzív reklámkampányba kezdett.

A Praktiker intenzív kampánnyal kívánja tovább növelni ismertségét és elfogadottságát a magyar vásárlók körében abból az alkalomból, hogy tíz esztendővel ezelőtt lépett a hazai piacra. A cég azóta 17 áruházat nyitott Magyarországon, de a következő időszakban is folytatja terjeszkedését. A vállalat az évforduló kapcsán ünnepi logót és szlogent vezetett be, fokozza pr-kommunikációját, s a marketingkommunikáció teljes tárházát fel kívánja vonultatni az idei esztendőben a gerillamarketingtől a sales promotionon át az eseménymarketingig.

A "10 év bizalom" elnevezésű ünnepi logóval a Praktiker tovább kívánja erősíteni a bizalmat a vásárlókban, illetve segítségével az ünnephez méltó külsőt kapnak a reklámprospektusok, az óriásplakátok és más grafikai anyagok. A jubileum jegyében némiképp megváltoznak az áruházak belső terei is. A társaság havonta váltakozva tíz termékét akciós áron hirdeti meg, de a 2008-as helyi és országos rendezvények is a 10. születésnapra fognak fókuszálni. Az üzletlánc intenzív reklámkampányt folytat a helyi sajtóban és az országos médiában is, s visszatér az országos televízió-csatornák képernyőire is.  

A Praktiker mindemellett továbbra is a székesfehérvári Albacomp kosárlabdacsapat szponzora marad az idei esztendőben - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből. 

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!