2p

Az Egyesült Államok Hadserege november 11-én, azaz a veteránok napján indítja el új toborzó kampányát, amelyben modern marketingfogásokkal próbálják az amerikai fiatalokat a seregbe való belépésre biztatni.

November 11. eredetileg az első világháborút lezáró fegyverszünetre való emlékezés napja, de az Egyesült Államokban 1954-től veteránok napjának nevezik a két világháborúban részt vett katonák előtti tisztelgés jeleként.

Ezt az állami ünnepet használja most fel az Amerikai Hadsereg, hogy elindítsa legújabb toborzási kampányát. Ennek részét képezi majd a tévéhirdetések mellett egy weblap létrehozása is, amelyen különböző rangú katonák mindennapjairól és feladatairól lehet videókat megtekinteni, valamint tájékozódni a katonai pályafutás adta lehetőségekről.

Emellett a hadsereg kapcsolatot keres olyan internetes óriásvállalatokkal, mint a Yahoo, a Google vagy a YouTube, hogy még közelebb férkőzzön a megcélzott 18-25 év közötti fiatalokhoz, hiszen elsősorban az internet az a médium, ahonnan ez a korosztály informálódik. Paul Boyce, a Pentagon egyik szóvivője elmondta, hogy a második világháború óta egyre kevesebb katona szolgál az Amerikai Hadseregben, ráadásul az utóbbi években az iraki háború rendkívül rossz hatással volt a fiatalok csatlakozási hajlandóságára.

A McCann Worldgroup ügynökséggel közösen készített kampánytól most azt várja az Amerikai Hadsereg, hogy sikerüljön meggyőzni a megcélzott korosztályt és szüleiket a katonai hivatás előnyeiről, és megszűnjenek a sereg toborzási problémái.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!