Ezt az állami ünnepet használja most fel az Amerikai Hadsereg, hogy elindítsa legújabb toborzási kampányát. Ennek részét képezi majd a tévéhirdetések mellett egy weblap létrehozása is, amelyen különböző rangú katonák mindennapjairól és feladatairól lehet videókat megtekinteni, valamint tájékozódni a katonai pályafutás adta lehetőségekről.
Emellett a hadsereg kapcsolatot keres olyan internetes óriásvállalatokkal, mint a Yahoo, a Google vagy a YouTube, hogy még közelebb férkőzzön a megcélzott 18-25 év közötti fiatalokhoz, hiszen elsősorban az internet az a médium, ahonnan ez a korosztály informálódik. Paul Boyce, a Pentagon egyik szóvivője elmondta, hogy a második világháború óta egyre kevesebb katona szolgál az Amerikai Hadseregben, ráadásul az utóbbi években az iraki háború rendkívül rossz hatással volt a fiatalok csatlakozási hajlandóságára.
A McCann Worldgroup ügynökséggel közösen készített kampánytól most azt várja az Amerikai Hadsereg, hogy sikerüljön meggyőzni a megcélzott korosztályt és szüleiket a katonai hivatás előnyeiről, és megszűnjenek a sereg toborzási problémái.