Az amerikai testvérlapjához, a The New York Times-hoz hasonlóan az International Herald Tribune csütörtökönként kiadott új reklámmellékletében csak a luxusmárkák gyártóinak hirdetéseit hajlandó megjeleníteni – írja a kreativ.hu.
A hirdetési bevételek növekedésének céljával elindított melléklet hirdetési felületeire olyan cégek jelentkeztek már, mint a Burberry, a Versage, a MaxMara és a Blumarine. Az International Herald Tribune és a The New York Times egyébként közös globális hirdetési programot is elindított „Tell The World” néven azoknak a hirdetőknek, akik az amerikai, európai és ázsiai fogyasztókat szeretnék elérni – közölte a kreativ.hu.
International Herald Tribune: csütörtök csak a luxusmárkáké
Az amerikai testvérlapjához, a The New York Times-hoz hasonlóan az International Herald Tribune csütörtökönként kiadott új reklámmellékletében csak a luxusmárkák gyártóinak hirdetéseit hajlandó megjeleníteni.