1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az amerikai testvérlapjához, a The New York Times-hoz hasonlóan az International Herald Tribune csütörtökönként kiadott új reklámmellékletében csak a luxusmárkák gyártóinak hirdetéseit hajlandó megjeleníteni.

Az amerikai testvérlapjához, a The New York Times-hoz hasonlóan az International Herald Tribune csütörtökönként kiadott új reklámmellékletében csak a luxusmárkák gyártóinak hirdetéseit hajlandó megjeleníteni – írja a kreativ.hu.

A hirdetési bevételek növekedésének céljával elindított melléklet hirdetési felületeire olyan cégek jelentkeztek már, mint a Burberry, a Versage, a MaxMara és a Blumarine. Az International Herald Tribune és a The New York Times egyébként közös globális hirdetési programot is elindított „Tell The World” néven azoknak a hirdetőknek, akik az amerikai, európai és ázsiai fogyasztókat szeretnék elérni – közölte a kreativ.hu.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!