2p

Jelentős növekedésnek indulnak az egészség- és szépségipari cégek internetes eladásai az Egyesült Államokban egy friss jelentés szerint, amelyben az áll, hogy az iparágban dolgozó marketingesek a legújabb online hirdetési módszereket használják a vásárlók megnyerésére.

Míg jelenleg nagyjából négymillió amerikai internetező bonyolít le online vásárlásokat, az elkövetkező tíz évben számuk 20 millióra, de egyes szakértők szerint akár 50 millióra is nőhet. Az úgynevezett Y generációhoz tartozók - akik most a 20-as éveikben járnak - több mint 85 százaléka használja az internetet az USA-ban, és ezt az egészség- és szépségiparban dolgozó marketingesek is figyelembe veszik - írja az eMarketer.

A Health and Beauty Marketing című jelentés az egészség- és szépségiparban dolgozó marketingesek online hirdetési módszereit elemzi. A CPG (consumer packaged goods) ipar marketingesei olyan új internetes módszereket alkalmaznak a célcsoportokat elérésére, mint a mikrosite-ok és a vírusos kampányok, illetve a podcastok valamint online játékok, -videók szponzorálása.

Más iparágakban jelentősebb szerepe van az internetes kereskedelemnek, míg például a számítástechnikai cégek eladásai az összes internetes kereskedés 48,2 százalékát teszik ki az Egyesült Államokban, ez az érték az egészség- és szépségiparban mindössze 5,6 százalék. Az előrejelzések szerint ez utóbbi iparág eladásai 13,8 százalékra bővülnek 2010-re.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!