Míg jelenleg nagyjából négymillió amerikai internetező bonyolít le online vásárlásokat, az elkövetkező tíz évben számuk 20 millióra, de egyes szakértők szerint akár 50 millióra is nőhet. Az úgynevezett Y generációhoz tartozók - akik most a 20-as éveikben járnak - több mint 85 százaléka használja az internetet az USA-ban, és ezt az egészség- és szépségiparban dolgozó marketingesek is figyelembe veszik - írja az eMarketer.
A Health and Beauty Marketing című jelentés az egészség- és szépségiparban dolgozó marketingesek online hirdetési módszereit elemzi. A CPG (consumer packaged goods) ipar marketingesei olyan új internetes módszereket alkalmaznak a célcsoportokat elérésére, mint a mikrosite-ok és a vírusos kampányok, illetve a podcastok valamint online játékok, -videók szponzorálása.
Más iparágakban jelentősebb szerepe van az internetes kereskedelemnek, míg például a számítástechnikai cégek eladásai az összes internetes kereskedés 48,2 százalékát teszik ki az Egyesült Államokban, ez az érték az egészség- és szépségiparban mindössze 5,6 százalék. Az előrejelzések szerint ez utóbbi iparág eladásai 13,8 százalékra bővülnek 2010-re.