2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Aláírták a Magyar Reklámetikai Kódex átdolgozott változatát. A Kódexbe most először új elemként bekerültek az internetre, illetve az interneten használatos valamennyi reklámeszközre vonatkozó szabályozások.

Pénteken aláírták a Magyar Reklámetikai Kódex átdolgozott változatát. A Kódexbe most először új elemként bekerültek az internetre, illetve az interneten használatos valamennyi reklámeszközre vonatkozó szabályozások. Ezek közül az egyik legfontosabb az elektronikus levélben érkező kéretlen reklámküldemények, az ún. spam-ek kérdésének rendezése.

A Kódex a reklám fogalmát egyértelműen kiterjeszti az interneten használható valamennyi reklámeszközre és kiemelten foglalkozik az internetre vonatkozó előírásokkal. Az átdolgozott Kódexet a Magyar Reklámszövetség Etikai Bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület közösen vizsgálta felül, az internetre vonatkozó szabályozásokat pedig a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete, a Magyar Direktmarketing Szövetség, valamint a Reklám Világszövetség szakértői dolgozták ki.

A legfontosabb kérdések egyike is bekerült, hogy az elektronikus levélbe elküldött reklám csak olyan felhasználóhoz juttatható el, aki ehhez előzetesen hozzájárult. A szabályozás kitér arra is, hogy az e-mailben küldött reklámok a felhasználó engedélyének megfelelő mennyiségben és gyakorisággal küldhetők. Az aláírók szándéka, hogy az e-mailes reklámokat megszabadítsák a kéretlen küldeményektől, az ún. spam-ektől, és így a felhasználók számára átlátható viszonyokat teremtve élhessenek a reklámozók ezzel a hirdetési lehetőséggel.

A Kódexben fontos szerepet kapott emellett a gyermekeknek szóló reklámok tartalma.
Bekerült továbbá egy a pontos és hiteles tájékoztatásra vonatkozó rész, ami az internetes kereskedelemhez kapcsolódó reklámok miatt lényeges, hiszen itt a felhasználó kizárólag a hirdetés alapján dönt a vásárlásról (pl. áruküldés).

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!