2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A sajtóhirdetések helyett az interneten szólítják meg egyre inkább célközönségüket az amerikai mozik. Ennek oka, hogy a fiatalabb korosztály sokkal könnyebb elérhető a weben keresztül.

Az AdAge értesülései szerint a tengerentúli multiplexek médiavásárlói már évek óta azon vannak, hogy a fiatal mozilátogatók megszólításában kevésbé hatékony print hirdetéseket a netes népszerűsítő akciók váltsák fel. A online hirdetésekre való áttérés tendenciája ellenére a nagy moziláncok reklámbüdzséjük 10-25 százalékát még mindig újsághirdetésekre fordítják. A TNS Media Intelligence kutatása szerint a filmstúdiók reklámkeretük 71 százalékát már a neten költötték el valamilyen formában.

Jim Moloshok, az internetes moziköltések felét magáénak tudó Yahoo! Entertainment elnök médiavezetője elmondta, hogy néhány stúdió a tavalyi évhez képest az idén megduplázta online médiaköltését. A médiatervezőkkel és vásárlókkal ellentétben a mozik és a filmgyártó cégek nem mondanak olyan szívesen le a print hirdetésekről. A sztárok, rendezők, nagynevű rendezők ugyanis az olyan nagy piacokon mint Los Angeles vagy New York szívesen látják vissza önmagukat, nevüket a nyomtatott médiában is - számolt be a kreativ online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!