2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A sajtóhirdetések helyett az interneten szólítják meg egyre inkább célközönségüket az amerikai mozik. Ennek oka, hogy a fiatalabb korosztály sokkal könnyebb elérhető a weben keresztül.

Az AdAge értesülései szerint a tengerentúli multiplexek médiavásárlói már évek óta azon vannak, hogy a fiatal mozilátogatók megszólításában kevésbé hatékony print hirdetéseket a netes népszerűsítő akciók váltsák fel. A online hirdetésekre való áttérés tendenciája ellenére a nagy moziláncok reklámbüdzséjük 10-25 százalékát még mindig újsághirdetésekre fordítják. A TNS Media Intelligence kutatása szerint a filmstúdiók reklámkeretük 71 százalékát már a neten költötték el valamilyen formában.

Jim Moloshok, az internetes moziköltések felét magáénak tudó Yahoo! Entertainment elnök médiavezetője elmondta, hogy néhány stúdió a tavalyi évhez képest az idén megduplázta online médiaköltését. A médiatervezőkkel és vásárlókkal ellentétben a mozik és a filmgyártó cégek nem mondanak olyan szívesen le a print hirdetésekről. A sztárok, rendezők, nagynevű rendezők ugyanis az olyan nagy piacokon mint Los Angeles vagy New York szívesen látják vissza önmagukat, nevüket a nyomtatott médiában is - számolt be a kreativ online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!