2p

Hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt ismert vállalatok részvételével indul útjára a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban üzleti verseny. Az első jelentkezési időszakban több mint 20 közepes és nagyvállalat csatlakozott a vetélkedéshez, többek között olyan multik, mint az Invitel és a Vodafone, vagy a Neckermann és a TUI. A résztvevő cégek kulcsfontosságúnak tartják ügyfélkapcsolati tevékenységük folyamatos ellenőrzését és fejlesztését, ezért bátran csatlakoztak a hazánkban első ilyen típusú üzleti versengéshez.

Az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését célzó üzleti megmérettetés pozitív fogadtatásra talált a KKV és a nagyvállalati szektorban egyaránt. Az idén első ízben megrendezésre kerülő verseny és díj leginkább az ingatlanközvetítő szektor tagjait mozgatta meg, e területről öt cég is indult. "Nagy neveknek" sincs híján a versengés, hiszen például a Főgáz, a Tigáz, a Lukoil, a Budapest Bank, a Generali és a Signal Biztosító is a résztvevők listáját gyarapítja.

A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport garantálja, míg az objektív szakmai hátteret a ClientFirst Kft és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosítja.

A résztvevő cégek ABC-sorrendben: Belfrit Kft, Boltív Tüzép, Central Home, Duna House, Fővárosi Gázművek Zrt. (Főgáz), Generali Biztosító, Invitel Távközlési Szolgáltató Rt., Lukoil, MBT, Neckermann, Open House, Otthon Centrum, Palace Ingatlan, Rózsakert bevásárlóközpont, Signal Biztosító, Testa Rossa, Tigáz Zrt., TUI Magyarország Kft., Vízművek, Vöröskő Kft. (EURONICS), Vodafone.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!