Az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztését célzó üzleti megmérettetés pozitív fogadtatásra talált a KKV és a nagyvállalati szektorban egyaránt. Az idén első ízben megrendezésre kerülő verseny és díj leginkább az ingatlanközvetítő szektor tagjait mozgatta meg, e területről öt cég is indult. "Nagy neveknek" sincs híján a versengés, hiszen például a Főgáz, a Tigáz, a Lukoil, a Budapest Bank, a Generali és a Signal Biztosító is a résztvevők listáját gyarapítja.
A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport garantálja, míg az objektív szakmai hátteret a ClientFirst Kft és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosítja.
A résztvevő cégek ABC-sorrendben: Belfrit Kft, Boltív Tüzép, Central Home, Duna House, Fővárosi Gázművek Zrt. (Főgáz), Generali Biztosító, Invitel Távközlési Szolgáltató Rt., Lukoil, MBT, Neckermann, Open House, Otthon Centrum, Palace Ingatlan, Rózsakert bevásárlóközpont, Signal Biztosító, Testa Rossa, Tigáz Zrt., TUI Magyarország Kft., Vízművek, Vöröskő Kft. (EURONICS), Vodafone.