Szollár Domokos elmondta: erre azért volt szükség, mert a repülőtéren a taxi szolgáltatást végző Zóna Service autói mellett az utóbbi időben, főleg a késő esti órákban egyre több hiéna jelent meg. Ezek a taxik nem rendelésre érkeznek és nem is utast szállítanak a reptérre, a sofőr a terminál épületében vadászik az utasokra és a hivatalos szolgáltatónál jóval drágábban fuvarozza őket a városba.
Az új forgalmi rend betartására a BA saját biztonsági személyzete is felügyel.
Mint ismert a ferihegyi drosztok üzemeltetésére kiírt pályázatot a Zóna Service ZRt.-t nyerte. A társaság a terepet korábban uraló Tourist Taxihoz köthető, s már kezdéskor a támadások össztűzébe került. A tenderen vesztes konkurencia szerint ugyanis ilyen áron nem lehet nyereségesen fuvarozni, legalábbis tisztességes szolgáltatás mellett.
Augusztus végén több panasz is érkezett a társaság ellen a hallotaxi.hu szakportálra, amelyeket a Zóna Service ZRt. kivizsgált, s meg is vált az érintett alvállalkozótól. Azóta a kedélyek csitultak, s a szolgáltatás is a megfelelő színvonalon zajlott, amit a BA is elismert.