Az AAA Auto Magyarországon az év első nyolc hónapjában több, mint 5200 használt gépjárművet értékesített. Russell Cort, a társaság újonnan kinevezett magyarországi igazgatója szerint a vásárlókat érzékenyen érinti az üzemanyagok magas ára, ami miatt az autóvásárlást sokan későbbi időpontra halasztják.
“Becsléseink szerint a vásárlók közel 50 százaléka a nyár második felére halasztotta az autóvásárlást érintő döntés meghozását” – fűzte hozzá Russell Cort.
Az AAA Auto Group, amely négy európai piacon – Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Romániában – folytat üzleti tevékenységet, az utóbbi időben a 15 legkelendőbb autómárka értékesítését helyezte előtérbe, áll a társaság közleményében.
A használtautó-piac egyes szegmenseinél 10-17 százalékos visszaesés tapasztalható, a legkeresettebb modellek eladási számai azonban szilárdnak bizonyulnak. A magyarországi vásárlók körében a Suzuki, az Opel és a Volkswagen márkák modelljei a legnépszerűbbek.