Két év pangás után növekedésnek indul az internetes reklámpiac a hat legnagyobb európai országban - adta hírül a PricewaterhouseCoopers tanulmányára hivatkozva a DM News.
Az elemzés erre az évre Nagy Britanniában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és Hollandiában összesen 886 millió euró (1.04 billió dollár) bevételt vár az online-reklámpiacon, ami 10.6 %-os évi növekedést jelent. A PwC szerint a legnagyobb előretörés Németországban (16 %) és Nagy-Britanniában (15.7 %) tapasztalható. A fejlődés az előrejelzések szerint a következő néhány évben tovább folytatódik. A PwC szerint az internetes hirdetésekre fordított összegek a hat országban 2007-re közel 1. 3 billió euróra (1.5 billió dollár) fognak rúgni.
Ismét növekszik az internetes reklámpiac Európában
Két év pangás után növekedésnek indul az internetes reklámpiac a hat legnagyobb európai országban, adta hírül a PricewaterhouseCoopers tanulmányára hivatkozva a DM News.