Nem csak a nézettséget tekintve döntött rekordot a 2008-as, XLII. Super Bowl mérkőzés közvetítése, hanem az értékesített reklámidő tekintetében. A kezdőrúgás és az utolsó lövés között a Fox csatorna összesen - a fizetős szponzormegjelenéseket, valamint az NFL futball liga és a Fox promóciós hirdetéseit is beleértve - 45 perc 10 másodperc hirdetést sugárzott, áll a TNS elemzésében.
Ezúttal is az Anheuser-Busch, a Bud Light és a Budweiser márka tulajdonosa volt az egyetlen sör hirdető a Super Bowl közvetítése alatt, reklámjai pedig üde színfoltot képeztek a rengeteg mozifilm és üdítőital hirdetés között.
A mérkőzés alatt nyolc különböző mozifilmet reklámoztak. Akár az előző években, most is ebben a kategóriában jelent meg a legtöbb konkurens márka. Feltűnő volt viszont az alkoholmentes ital reklámok elszaporodása. Ebben az évben hat különböző üdítőital márka jelent meg a meccs alatt: a hagyományos Pepsi Cola és Coca Cola hirdetések mellett az energiaitalok (Gatorade és Amp, mindkettő Pepsi termék) és az ízesített vizek (SoBe Life; Glaceau Vitamin Water, az előbbi Pepsi, az utóbbi Coca termék) is képviseltették magukat.
Végignézték a reklámokat is
Miközben a hirdetők állandó problémája, hogy a tévénézők jelentős része reflexszerűen kapcsol el, a Super Bowl közvetítése során ez a döntő alatt korántsem volt így. Átlagosan – a mérésre használt Los Angeles Charter Communication digitális kábeltelevízió hálózatot használók közül - a háztartások 30,3 százaléka kapcsolt a mérkőzésre. Ahogy az várható volt, a Super Bowl alatt csak kevesen kapcsoltak el a reklámblokkokról. A mérkőzést nézők szinte száz százaléka látta például a kezdőrúgás előtt vetített Ford F furgon 30 másodperces szpotját. A mérkőzés utáni levezető reklámblokkjaira már kevesebben figyeltek, a nézettség ekkor 31,4 százalékról 21,6 százalékra esett. A nézők a hirdetési idő kevesebb, mint 1 százalékát szakították meg csatornaváltással.