A szokatlan formátumú reklám rendhagyó alkalomból, a nagyszámú kedvező visszajelzésnek köszönhetően látható még egy napig a portál bal felső sarkában.
2002. április 24-én egyedi formátumú hirdetés fogadta az Index.hu látogatóit: a nyitóoldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintázott, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehullott a lepel - egy nagyméretű, interaktív animációval gazdagított multi-link reklám felületéről.
A portal takeover, mely az Indexen a Kirowski rekláminnovációs műhelyének közreműködésével debütált Magyarországon, úgyszólván túlteljesítette a hirdetői szándékot, mely széles körű eléréssel és erőteljes kommunikációs hatással kívánt lendületet adni egy termékbevezető kampánynak. Rendkívül ritkán fordul elő ugyanis, hogy az egyébként sokat bírált online reklámok közül egyet-egyet "visszatapsoljanak" az internetezők.
Ismétlés az indexen
Az eredetileg egy napra tervezett lenyíló kreatív ismét látható volt az indexen.