1p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az eredetileg egy napra tervezett lenyíló kreatív ismét látható volt az indexen.

A szokatlan formátumú reklám rendhagyó alkalomból, a nagyszámú kedvező visszajelzésnek köszönhetően látható még egy napig a portál bal felső sarkában.

2002. április 24-én egyedi formátumú hirdetés fogadta az Index.hu látogatóit: a nyitóoldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintázott, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehullott a lepel - egy nagyméretű, interaktív animációval gazdagított multi-link reklám felületéről.

A portal takeover, mely az Indexen a Kirowski rekláminnovációs műhelyének közreműködésével debütált Magyarországon, úgyszólván túlteljesítette a hirdetői szándékot, mely széles körű eléréssel és erőteljes kommunikációs hatással kívánt lendületet adni egy termékbevezető kampánynak. Rendkívül ritkán fordul elő ugyanis, hogy az egyébként sokat bírált online reklámok közül egyet-egyet "visszatapsoljanak" az internetezők.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!