Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok. Egy globális felmérés szerint 2019-ben már több mint 1,05 milliárd fogyasztó számára lesz magától értetődő, hogy e-kuponnal érvényesíti kedvezményeit, és csaknem 31 milliárd e-kupon cserél majd gazdát valamilyen digitális eszközön. A trend magyarázata egyszerű: míg a hagyományos papírkuponok gyorsan elhasználódnak és gyakran a gyűjtésük is körülményes, az elektronikus kupon „bírja a strapát”, és másokkal is könnyen megosztható. A felmérés szerint az okostelefon-tulajdonosok 62 százaléka kifejezetten kedveli az e-kupon alkalmazásokat és a jövőben is szívesen használná őket.
E trendek a gyorséttermi fogyasztásban is érzékelhetőek, ezért a McDonald’s úgy döntött, elkészíti saját, okos telefonra fejlesztett kuponos alkalmazását.
Az Egyesült Államokban tavaly ősszel bemutatott applikációt eddig közel 14 millióan töltötték le, és a felhasználók száma azóta is rohamosan nő. Mától azonban már nem csak a tengerentúlon, de itthon is kuponozhatnak mobiljukon a McDonald’s vendégei: 2017. január 3-án a McDonald’s Magyarország, myMeki néven elindította saját kuponos alkalmazását.
A myMeki Android és iOS platformon egyaránt elérhető, az applikációt egy egyszerű regisztrációt követően pillanatok alatt le tudjuk tölteni a telefonunkra.
A myMekivel nyomon követhető az összes magyarországi étteremben elérhető ajánlat, az új kuponok automatikusan frissülnek a készüléken.
Az applikációval egyszerre több ajánlat között is lehet böngészni, és a megszokott kedvencek mellett az időszakosan elérhető különlegességekre is találhatunk kuponokat.
A
myMekin keresztül barátinkkal, családtagjainkkal is megoszthatjuk az ajánlatokat.
mfor.hu