Az Accenture felmérése szerint a t-commerce egyelőre a high-tech és a kommunikációs technológiával foglalkozó cégek sajátja. Igaz az ő körükben is mindössze 6 százalékos az ismertsége. A következő három évben viszont akár minden harmadik cég felveheti a repertoárjába. A legnagyobb penetráció azonban nem itt, hanem a pénzügyi szektorban várható az Accenture szerint, ahol a mostani 5 százalékos szintről 36 százalékra nőhet a piaci szereplők részvétele. Emellett a kormányzati szférába prognosztizálnak jelentősebb elterjedést, ott a mostani 3 százalékkal szemben 26 százalékkal számolnak a felmérés készítői.
Itt az újabb értékesítési csatorna: t-commerce
Nagy jövőt jósolnak a szakemberek a televízión keresztül bonyolított kereskedelemnek (t-commerce). A rendszer eddig csak az egyéni felhasználók fele volt nyitott, de a jövőben a közületi vásárlók egyik kedvenc beszerzési csatornája lehet.