3p

A Microsoft bemutatta a Windows Vista operációs rendszer, az Office 2007 irodai csomag és az Exchange Server 2007 szoftver magyar nyelvű változatát. A szoftverek február 20-tól a nagykereskedők számára érhetők el, míg dobozos formában március 1-től forgalmazzák a megoldásokat.

A Microsoft új szoftvereivel a vállalatok nemcsak az üzleti információkat hasznosíthatják jobban, hanem az eddigieknél sokkal hatékonyabban kezelhetik ügyfélkapcsolataikat, ami hat az eredményességükre is - hangzott el egy felhasználói konferencián. A Microsoftot a fejlesztéskor alapvetően az vezérelte, hogy egyszerűbben használható szoftvereket alakítson ki, olyanokat, amelyek kielégítik a modern egyéni, illetve üzleti felhasználói igényeket.

Vityi Péter, a társaság ügyvezető igazgatója kifejtette: Magyarországon több mint egymillió otthonban elérhető az internet, mobiltelefonja pedig gyakorlatilag mindenkinek van. Mindebből következően egyre jobban terjednek azok az internetes tartalmak, amelyek egyénre szabható kommunikációt tesznek lehetővé. Hozzátette: a bemutatott szoftverek olyan felületeket kínálnak a felhasználóknak, amelyek révén kihasználhatják az internet nyújtotta lehetőségeket, s új, innovatív megoldásokat hozhatnak létre.

A fejlesztéskor nagy hangsúlyt kapott a biztonság is: a szoftverekbe beépítették például az adathalászat elleni védelmet, a titkosítási szolgáltatást, valamint a kétirányú tűzfalat.

Az Albacomp értékesíti először a Windows Vistát

Az eseményen húsz magyar partner mutatkozott be az új platformokra épülő innovatív megoldásaival, a hardvergyártók közül pedig elsőként az Albacomp Zrt. kezdi meg a számítógépeken előtelepített Windows Vista értékesítését a kiskereskedelmi forgalomban.

A magyar nyelvű Windows Vista az előzetes bejelentéseknek megfelelően öt verzióban lesz elérhető, míg a az Office rendszerből nyolcféle csomag kerül forgalomba. A következő három hónapban a Microsoft világszerte ötször annyi új PC-re telepített Windows Vistát szeretne eladni, mint annak idején Windows 95-öt, és kétszer annyit, mint annak idején Windows XP-t.

Deme Csaba, a társaság marketingigazgatója elmondta, Magyarországon arányaiban hasonló eladásokra számítanak. Közölte, hogy a Vista és az Office fejlesztésére ötmilliárd dollárt költött a Microsoft, s mintegy ötmillió felhasználó tesztelte a szoftvereket. Jelezte azt is, hogy júniustól már minden magyarországi új Windowsos PC-én Vista lesz.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!