1p

Folyamatosan növekszik Magyarországon is az interneten kulcsszóra megjelenő célzott reklám (pay-per-click, PPC) aránya az online hirdetési piacon belül - hangzott el csütörtökön az Etarget szolgáltató háttérbeszélgetésén, Budapesten.

A célirányos internetes reklámszolgáltatásra szakosodott Etarget nemzetközi cég magyarországi képviselője, Kálmán Tamás elmondta, hogy becslésük szerint Magyarországon 2007-ben a 14 milliárd forintot kitevő online hirdetésen belül 8-9 százalékot, mintegy egymilliárd forintot tett ki a kereső szó alapján megjelenő hirdetések forgalma.

Ugyanez az arány Szlovákiában 15, Csehországban 25, a nyugat-európai országokban 45 százalékot tesz ki. Magyarországon a kulcsszóra megjelenő hirdetések forgalmának növekedéséhez hozzájárul majd az is, hogy társaságuk egyre több keresővel és hírportállal áll kapcsolatban.

A témáról részletes beszámolót ma délután olvashat az mfor.hu-n! 

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!