1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Folyamatosan növekszik Magyarországon is az interneten kulcsszóra megjelenő célzott reklám (pay-per-click, PPC) aránya az online hirdetési piacon belül - hangzott el csütörtökön az Etarget szolgáltató háttérbeszélgetésén, Budapesten.

A célirányos internetes reklámszolgáltatásra szakosodott Etarget nemzetközi cég magyarországi képviselője, Kálmán Tamás elmondta, hogy becslésük szerint Magyarországon 2007-ben a 14 milliárd forintot kitevő online hirdetésen belül 8-9 százalékot, mintegy egymilliárd forintot tett ki a kereső szó alapján megjelenő hirdetések forgalma.

Ugyanez az arány Szlovákiában 15, Csehországban 25, a nyugat-európai országokban 45 százalékot tesz ki. Magyarországon a kulcsszóra megjelenő hirdetések forgalmának növekedéséhez hozzájárul majd az is, hogy társaságuk egyre több keresővel és hírportállal áll kapcsolatban.

A témáról részletes beszámolót ma délután olvashat az mfor.hu-n! 

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!