2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Először elérhetőek Magyarországon a nagy nemzetközi oldalak hazai látogatottsági adatai. A világhálóval kapcsolatos hírek leggyakoribb szereplői a magyar internetezők körében is népszerű célpontnak számítanak, derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary kutatásából.

A Google szolgáltatásait több mint 2,2 millió felhasználó kereste fel legalább egy alkalommal június folyamán, az összes internetezésre használt idő nyolc százalékát, 9 millió órát töltötték el ezeken az oldalakon kereséssel, levelezéssel, térképhasználattal vagy más szolgáltatásokkal.

A másik jelentős nemzetközi médiabrand, a Microsoft oldalait 1,9 millióan keresték fel Magyarországról és 1,4 millió órát, így az összes internetezésre fordított idő megközelítőleg egy százalékát fordították ezekre a szolgáltatásokra.

A szintén a Google-hoz tartozó Youtube oldalain 940 ezer internetező nézett megosztott videókat júniusban (15 százalékuk csak hetente egy-két napon vagy ritkábban néz offline televíziót), 1,4 millió órát eltöltve itt. A Yahoo-t mindössze 770 ezren keresték fel júniusban.

Az új típusú mérés kombinálja a mérőkódokkal támogatott közönségmérést egy olyan online panellel, amelynek tagjai egy, a látogatott weboldalak címét rögzítő mérőszoftvert telepítenek számítógépükre. Ezzel első alkalommal kaphatunk teljeskörű képet a hazai internetezők látogatási szokásairól, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!