2p

Először elérhetőek Magyarországon a nagy nemzetközi oldalak hazai látogatottsági adatai. A világhálóval kapcsolatos hírek leggyakoribb szereplői a magyar internetezők körében is népszerű célpontnak számítanak, derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary kutatásából.

A Google szolgáltatásait több mint 2,2 millió felhasználó kereste fel legalább egy alkalommal június folyamán, az összes internetezésre használt idő nyolc százalékát, 9 millió órát töltötték el ezeken az oldalakon kereséssel, levelezéssel, térképhasználattal vagy más szolgáltatásokkal.

A másik jelentős nemzetközi médiabrand, a Microsoft oldalait 1,9 millióan keresték fel Magyarországról és 1,4 millió órát, így az összes internetezésre fordított idő megközelítőleg egy százalékát fordították ezekre a szolgáltatásokra.

A szintén a Google-hoz tartozó Youtube oldalain 940 ezer internetező nézett megosztott videókat júniusban (15 százalékuk csak hetente egy-két napon vagy ritkábban néz offline televíziót), 1,4 millió órát eltöltve itt. A Yahoo-t mindössze 770 ezren keresték fel júniusban.

Az új típusú mérés kombinálja a mérőkódokkal támogatott közönségmérést egy olyan online panellel, amelynek tagjai egy, a látogatott weboldalak címét rögzítő mérőszoftvert telepítenek számítógépükre. Ezzel első alkalommal kaphatunk teljeskörű képet a hazai internetezők látogatási szokásairól, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!