A vezérigazgató, Jean-Philippe Lebon meglátása szerint a magyar ásványvízpiac olyan mértékben növekszik, hogy a jelenlegi 75-80 literes egy főre eső évi fogyasztás 100 literre emelkedhet néhány éven belül.
"Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt. Akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról" - elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon.
Íz terén áprilistól újdonságot is kínál a cég. Az idei szezonra három új terméket vezetnek be: Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített termékek egyliteres kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 literes kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok polcaira.
"Az ízesített vizek piaca ugyan méretben még kicsi, azonban a növekedés legfőbb mozgatórugójának bizonyulhat hazánkban is, az európai trendnek megfelelően" - tette hozzá a vezérigazgató.
A márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen: "Theodora, meríts az életből" - is ezt erősíti.