2p

Sikeres évet zárt 2006-ban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.; mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte. Az eredményes év folytatásaként a társaság új, ízesített termékekkel és a Theodora márka megújított kommunikációjával kezdi meg a szezont.

A vezérigazgató, Jean-Philippe Lebon meglátása szerint a magyar ásványvízpiac olyan mértékben növekszik, hogy a jelenlegi 75-80 literes egy főre eső évi fogyasztás 100 literre emelkedhet néhány éven belül.

"Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt. Akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról" - elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon.

Íz terén áprilistól újdonságot is kínál a cég. Az idei szezonra három új terméket vezetnek be: Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített termékek egyliteres kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 literes kiszerelésben idén áprilistól kerülnek majd a boltok polcaira.

"Az ízesített vizek piaca ugyan méretben még kicsi, azonban a növekedés legfőbb mozgatórugójának bizonyulhat hazánkban is, az európai trendnek megfelelően" - tette hozzá a vezérigazgató.

A márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványi anyag összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen: "Theodora, meríts az életből" - is ezt erősíti.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!