3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Amikor az idei Logisztikai Fórum témáját kitűztük, nem is hittük, hogy az innováció zászlaja alatt, a gazdasági és a tudományos élet széles spektrumából felkért előadóink ilyen sokrétű gondolatokkal, sőt problémákkal lepnek meg bennünket. Azt mindenkivel előre megbeszéltük, hogy mi nemcsak a logisztikai „kötődések”-ről kívánunk hallani és vitatkozni, hanem mindarról, ami ma itthon és külföldön e súlyponti területen felmerül, hallani szeretnénk, melyek a problémák, és milyen trendekkel lehet számolni.

Kacsari János logisztikai igazgató (MÁV Informatika Kft.) nemcsak azt igazolta, hogy innováció nem lehet informatika nélkül, hanem szemléletesen ecsetelte, hogy a jövőben az internetes fejlődésnek egyik legfontosabb partnere kell legyen a logisztika. Ehhez csatlakozott Talyigás Judit igazgató (Magyar Posta Rt.), aki az elektronikus piactér és a logisztika közreműködését és kapcsolatrendszerét emelte ki. Moravcsik Ákos vezérigazgató (Régens Rt.) pedig egy folyamatosan fejlődő- és államilag is „ösztönzött” terület, az ipari parkok problémáival foglakozott, kiemelve ebben az informatika primer szerepét.


Autóipari Szekció idén először


A nagy hagyományokkal rendelkező Logisztikai Fórum 2002. március 1-én első ízben szervezte meg Autóipari Szekcióját, lehetőséget adva ezzel a konferencia szakmai mondanivalójának szélesítésére. Az Egyesület vezetése felkarolta az ötletet és támogatásával segítette a szakmai szervezést és a lebonyolítást. Az előadássorozat a „Globális logisztikai rendszerek, mint a költségcsökkentés eszközei” címet viselte – jól mutatva a beszállítói ipar és egyben a gazdaság gyakorlati, távlati lehetőségeit és feladatait.

A programsor a logisztikával talán kevésbé „megfertőzött” kis, közép és nagy autóipari beszállítókat, termelő vállalatok vezetőit kívánta megszólítani és bevonta a referenciával rendelkező megoldás szállítókat, a globális logisztikai management, az egyes részmegoldások, valamint a beruházás területeiről.

A hazai és külföldi előadók tematikus program keretében a beszállítói logisztika, a termelés kiszolgálás – azon belül is a kicsik és nagyok – mindennapi, sajátos, mégis jellemző gyakorlati problémáit, együttműködések eredményeit mutatták be. Megvilágították a globális megoldások lehetőségeit, érintve a közeli és távlati célokat, kihívásokat, várható költségeket, elérhető eredményeket. Szó volt a központi támogatási rendszerek ajánlásairól, a befektetések megtérüléséről.

Prof. Dr. Knoll Imre az Egyesület elnöke a legsikeresebb Logisztikai Fórumként aposztrofálta a március 1-i rendezvényt. A sikerhez talán ez az új kezdeményezés, az Autóipari Szekció beindítása is hozzájárult. Bízunk benne, hogy a házigazda MLE, a főtámogató Pannon Autóipari Klaszter, Móricz Sándor szekció elnök és a szervező Top Point Kft. együttműködésével hagyomány teremtődött.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!