2p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több új termékkategóriába is belépett a Pöttyös 2007-ben. Jégkrém formában is kapható a hungarikumnak számító Pöttyös. A pár hete piacra dobott Túró Bonbont most a Pöttyös jégkrém követi, ami a nyár egyik slágere lehet.

Felgyorsult az idei évben a Pöttyösnél az innováció, a márkaépítés pedig új szakaszba, a márkakiterjesztés szakaszába lépett. A Pöttyös és a Nestlé jégkrém divíziója közös fejlesztésének eredményeként megszületett a Pöttyös jégkrém. A jeges, túrós édesség követi a hagyományokat: klasszikus külsővel és a márkától megszokott minőséggel lép be az azonnali fogyasztásra alkalmas impulzus-szeletes jégkrém kategóriába. A termék elsődleges célcsoportját ennek a kategóriának a fogyasztói jelentik, áll a társaság közleményében.

A társaság kiemeli, hogy az új termék nem a Pöttyös Túró Rudi fagyasztott változata, hanem valódi jégkrém, amelyet a fogyasztói igényeknek megfelelően fejlesztettek ki. "Ők a krémesen olvadó, és a nyári melegben kellemesen hűsítő citromosabb ízvilágot igényelték" - mondja Sipos Judit a Friesland Pöttyös üzletágának igazgatója.

Az új kategóriába történő belépéssel a Friesland célja, hogy extra fogyasztási alkalmat teremtsen, és a fogyasztók minél több fogyasztási szituációban kötődhessenek a márkához.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!