Felgyorsult az idei évben a Pöttyösnél az innováció, a márkaépítés pedig új szakaszba, a márkakiterjesztés szakaszába lépett. A Pöttyös és a Nestlé jégkrém divíziója közös fejlesztésének eredményeként megszületett a Pöttyös jégkrém. A jeges, túrós édesség követi a hagyományokat: klasszikus külsővel és a márkától megszokott minőséggel lép be az azonnali fogyasztásra alkalmas impulzus-szeletes jégkrém kategóriába. A termék elsődleges célcsoportját ennek a kategóriának a fogyasztói jelentik, áll a társaság közleményében.
A társaság kiemeli, hogy az új termék nem a Pöttyös Túró Rudi fagyasztott változata, hanem valódi jégkrém, amelyet a fogyasztói igényeknek megfelelően fejlesztettek ki. "Ők a krémesen olvadó, és a nyári melegben kellemesen hűsítő citromosabb ízvilágot igényelték" - mondja Sipos Judit a Friesland Pöttyös üzletágának igazgatója.
Az új kategóriába történő belépéssel a Friesland célja, hogy extra fogyasztási alkalmat teremtsen, és a fogyasztók minél több fogyasztási szituációban kötődhessenek a márkához.
Menedzsment Fórum