A jövő évi költségvetési törvényjavaslat szerint az idei évivel megegyező, 4,6 milliárd forintból gazdálkodhat a szervezet 2007-ben. Az idén valamivel több mint 3 milliárd forintot különítettek el marketing feladatokra, és csaknem 1,6 milliárd forintot működési költségekre. Jövőre várhatóan az arányok megváltoznak, és legalább 300 millió forinttal nő a marketing feladatok költségvetése.
Niklai Ákos, az MT Zrt. igazgatóságának elnöke elmondta: a 190 foglalkoztatottjuk közül 22 külföldön, 49 a regionális marketing igazgatóságokon, 47 pedig marketing területen dolgozik, jelentős a társaság gyakornoki és adminisztrációs állománya, logisztikai bázisa.
Csökken a kiállítások, kiadványok száma
Kelecsényi Ágnes, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese elmondta: az átalakítás eredményeként jövőre a 2006-os 170-ről 80-ra csökken azon kiállítások száma, amelyeken az MT Zrt. részt vesz. Nagyobb hangsúlyt kap a kiadványokkal szemben az internet. Az MT Zrt. kevesebb kiadványt készít jövőre, de azokat nagyobb példányszámban adják ki.
A költségek csökkentése miatt a társaság egy hónap múlva költözik át a volt Ifjúsági és Sport Minisztérium épületébe, ami állami tulajdonban van.
A Magyar Turizmus Zrt. egyszemélyes részvénytársaság, a tulajdonosi jogokat az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium gyakorolja. A tárca vezetője, Lamperth Mónika november 16-ával nevezte ki Róna Ivánt az MT Zrt. élére. Róna Iván a Hunguest Hotels Zrt.-től került a társasághoz, ahol nemzetközi vezérképviselőként dolgozott.