2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyebek között az online marketingstratégiáról tanácskozott az Európai Turisztikai Bizottság Új Média Munkacsoportja Budapesten tartott ülésén.

Az európai országok tengerentúli piacokon történő népszerűsítésével foglalkozó legjelentősebb nemzetközi szakmai szervezet, az Európai Turisztikai Bizottság (ETC) tevékenységének egyik legfontosabb pillére az e-marketing.

Az internetes értékesítési csatornák hatékonyabb turisztikai célú felhasználása érdekében működő Új Média Munkacsoport (New Media Group) március végén Budapesten tartotta ülését a Magyar Turizmus Zrt. meghívására. A 18 országból érkezett 21 szakember a csoport jövőbeni célkitűzéseiről, a nemzetközi szervezet készülő online marketingstratégiájáról és elektronikus Új Média Hírlevelének (New Media Review) átdolgozásáról tanácskozott - áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.

A napirendi pontok között szerepelt a csoport által menedzselt közös európai turisztikai portál, a VisitEurope.com jelenlegi állapotának és jövőjének megbeszélése is. Budapesti találkozójuk során a szakemberek megismerkedtek továbbá a Turisztikai Világszervezet (WTO), az ETC Kutatói Munkacsoportja (Market Intelligence Group) és az MT Zrt. közreműködésével készülő E-marketing Kézikönyv első vázlataival.

Az ETC Új Média Munkacsoportjának jövőjét illetően elfogadták az úgynevezett Budapest Nyilatkozatot, amely a jövőbeni kihívásoknak megfelelően, mindennemű

technológiai megoldás marketing célokra történő alkalmazását, s legfőképp megosztását tűzi ki célul az ETC tagságán belül. A csoport neve ennek megfelelően ETC Marketing and Technology Networkre (Marketing és Technológia Hálózatra) változott.

Magyarország aktív szerepét az ETC munkájában jelzi, hogy hazánk az elmúlt években számos alkalommal otthont adott a szervezet üléseinek. Európa turisztikai szakemberei legutóbb szeptemberben jártak Budapesten, akkor a TourMIS turisztikai marketing információs rendszerrel kapcsolatos workshopot követően a szervezet kutatói munkacsoportja, a Market Intelligence Group tartotta ülését.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!