A tájékoztatás szerint a modellek kétharmada Coupé, egyharmada nyitható tetejű Roadster. A TT új generációjának modelljeit tavaly óta gyártják a vállalatnál.
A motorgyártás területén is eredményesebb volt a cég, mint az előző év azonos időszakában. Az első negyedévben közel 513 700 motor készült, ez 4 százalékos emelkedés. A győri vállalat fennállása óta január végén összeszerelték a 13 milliomodik motort: egy 4,2 literes nyolc hengeres, Common Rail technikával készült aggregátot, amelyet Neckarsulmban egy Audi A8-asba építettek be.
A 22 motorcsalád több mint 370 motorvariánsát világszerte értékesítik az Audi, a Volkswagen, a Seat és a Skoda márkák számára. Thomas Faustmann, a győri Audi ügyvezető igazgatója korábban közölte: a győri vállalat tavaly 12 százalékkal növelte a motorgyártást, így közel 1,9 millió motort állított elő.
2006-ban 92 százalékkal több járművet szerelt össze a győri kft, mint egy évvel korábban, mivel a járműgyártás területén 2005-ben kifutó modell volt az elsőgenerációs TT, tavaly nyáron viszont elindult a második generációs coupé gyártása, az végén megkezdődött a Roadster összeszerelése.