1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Díjak a Kreatív versenyén, megbízások a piacon, így foglalható össze az ügynökség elmúlt hete.

Néhány nappal azután, hogy a Publicis csoporthoz tartozó Direct Response Kft. a Kreatív Reklámverseny fogyasztói direkt marketing kampány kategóriában több díjat is nyert, így a Vivendi Telecom Hungary Alközpont DM kampányával 3., a Renault Hungária Kft. új Clio bevezető kampányával pedig 2.lett, újabb tendereken győztek.

Az ügynökség fogja a jövőben a Schering új fogamzásgátlójának bevezető kampányát vinni, illetve elnyerte a Zwack Smash italának 2002-es teljeskörű kommunikációs büdzséjét

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!