Egy most közzétett tanulmány szerint, amely az Amerikai Kereskedelmi Szövetség és a Forrester gondozásában látott napvilágot az elektronikus csatornákon bonyolított kiskereskedelmi forgalom a tavalyi 76 milliárd dollár után idén 96 milliárd dollár lehet.
A növekedés két fő okra vezethető vissza a szakemberek szerint. Egyrészt jóval kényelmesebb az interneten keresztül megvenni bizonyos dolgokat, másrészt az online csatornákon sokkal könnyebb megtalálni a fogyasztók által keresett termékeket, mint hagyományos módon.
A riport szerint a forgalom erősödése az e-kereskedelemmel foglalkozó cégek is jól jártak, hiszen a vizsgálat során górcső alá vett 130 e-bolt vezetőinek 70 százaléka érezte eredményein a piaci pezsgést.
Jó hírek az e-kerekedőktől
A tavalyi évben 48 százalékkal nőtt az online kereskedelem. A piacon bonyolított forgalom 76 milliárd dollár volt, idén pedig további jelentős növekedést valószínűsítenek a piacon.