Köteles László elmondta: 2003-ban protestáltak először, amikor megszűnt az állandó postai szolgáltatás a faluban, a Magyar Posta pedig mobilpostai kézbesítést vezetett be. Bár később a postahivatalt újra megnyitották, de ez azóta sem nyújt teljes körű szolgáltatást.
Öt bírósági ítélet - köztük a Legfelsőbb Bíróságé - is megállapította a postai szolgáltatás hiányosságait, és kötelezte a Magyar Posta Zrt.-t hogy helyesbítse a 2003-as téves tájékoztatását, miként azt is, hogy tevékenységük nem mindenben felelt meg a hatályos jogszabályoknak.
Köteles László elmondta: a Magyar Posta Zrt. hírlevélben ismerte el hibáját, mint írták: a Nemzeti Hírközlési Hatóság arra hívta fel a posta figyelmét, hogy biztosítsa Komlóskán az állandó postai szolgáltatást.
Köteles László megjegyezte: a verdiktből az is kiderült, hogy a mozgópostai szolgáltatás nem felelt meg minden jogszabálynak.
A sajtótájékoztatón Köteles László bejelentette: önerőből és társadalmi munkával új postahivatalt alakítanak ki a településen, amelyhez várják a Magyar Posta Zrt. támogatását is.Tomecskó Tamás, a posta szóvivője az MTI kérdésére elmondta: Köteles László a Magyar Postát ilyen jellegű kéréssel nem kereste meg. Amennyiben egy önkormányzat kér valamit a postától, arra a posta nyitott, és mindig válaszol - tette hozzá.