A CBS, mint a közvetítés jogtulajdonosa értékesíti a reklámidőket megállapodást kötött az AOL-lel. Az AOL célja, hogy már a közvetítés elején felhívni a nézők figyelmét az AOL portálra, ahol számos háttéranyagot találhatnak a netezők. Az Egyesült Államokban erős párhuzamos médiahasználat, az emberek 25-30 százaléka él ezzel a módszerrel.
Mint az AOL médiavásárlója az Initiative szakemberei elmondták összesen három spotot vásároltak: egyet az első negyedben, egyet a félidőben, egyet pedig a negyedik negyedben. Az AOL-től független szakemberek szerint a mostani vásárlás része annak a 100 millió dolláros büdzsének, amellyel a megrendült AOL márka feltámasztására szán a Time Warner.
Kapcsolódó anyagok
Eladták a világ legdrágább reklámidejét
Hivatalosan is ugrott az AOL
Jól fogynak a legdrágább reklámok
A világ legdrágább reklámideje az amerikai futball bajnokság döntőjének, a Super Bowl közvetítésén kelnek el. Az AOL internetes vállalat nem bízott semmit a véletlenre, már most lekötötte a jövő évi döntőre szóló hirdetési időt.