1p

A McDonald's gyorsétkeztető lánc jelentős forgalomnövekedést realizált októberben; elemzők szerint a gazdasági válság miatt a kiadásaikat visszafogó vásárlók az olcsóbb gyorsételek felé fordultak - írta a keddi The New York Times.

Különösen népszerűek voltak az utóbbi hónapban az Egyesült Államokban és világszerte az egydolláros menük (nálunk pár százas ajánlat néven fut). John Owens piackutató szerint a McDonald's "recesszióbiztosnak" bizonyult, a cég eladásain valószínűleg az lendített nagyot, hogy az egyébként a hagyományos, drágább éttermeket és étkezőhelyeket látogató fogyasztók a válság miatt az ételeken is takarékoskodnak.

A McDonald's világszintű forgalma a legalább egy éve nyitva tartó éttermekben októberben 8,2 százalékkal növekedett. Az Egyesült Államokban 5,3, Európában 9,8, Ázsiában 11,5 százalékkal nagyobb eladást rögzítettek.

Ezzel szemben a legtöbb étterem számára az október nagyon gyenge hónapnak bizonyult, sok hagyományos lánc jelentős forgalomcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!