A pekingi olimpia hivatalos sportruházati partnereként az Adidas több mint 3 millió terméket szállított 214 szövetségeknek, önkénteseknek, tisztségviselőknek és másoknak. Tizenhat nemzeti olimpiai bizottságot ruházott fel, közte a kínait, és további három olimpiai csapatot a legjobb hat közül. Pekingben több mint 3000 sportoló küzdött az Adidas termékeiben, és a cég a 28 olimpiai sportág közül 27-ben szerepelt árucikkeivel, büszkélkedett az Adidas közleménye hétfőn.
Az Adidas piacvezető lett Kínában, és előrejelzése szerint biztosra vehető, hogy az idén már Kína lesz a vállalat második piaca az Egyesült Államok után, és 2010-re a kínai értékesítés meghaladja az egymilliárd eurót. Júliusban Pekingben nyílt meg az Adidas eddigi legnagyobb áruháza a világon.
Jól járt az olimpiával az Adidas
A német Adidas sportszer- és sportruhagyár az első félévben 60 százalékkal növelte értékesítését Kínában, és az olimpia további sikert hozott.