Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért foci vb-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott, közölte a Tesco. Ugyan az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20 százalékkal több fogyott, mint az előző hónapokban.
Az akciós áron kínált LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek váltottak ki nagyfokú vásárlói érdeklődést. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát.
A rácsálnivaló termékek közül a hagymás-tejfölös ízű chips volt a legkeresettebb, közel 30 százalékkal több fogyott a vb ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban. A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, a legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, amelyek közel 40 százalékos forgalomnövekedést hoztak.
Menedzsment Fórum