A CIB a júliusban véget ért egy hónapos kampányában arra keresett választ, hogy ki, milyen jótékony célra adományozna 1 millió forintot. A kampány során elsősorban pop-underek futottak, amelyeket az egyedileg azonosított felhasználók maximum három alkalommal láthattak. Többek között ennek köszönhető a kiemelkedően magas átkattintási arány. A kampány során közel 17.000-en éltek a felkínált lehetőséggel. Az internetes szavazás során hozott eredmények alapján az 1 millió forintos adományt - a daganatos és leukémiás gyermekek gyógyítását és az intézmény munkáját támogatandó - a SOTE I. számú Gyermekklinikáján működő Trautsch András Olivér alapítvány kapja.
Jól sikerült a CIB online charity kampánya
A CIB online kampánya során jótékony célú adományozáshoz kérte a netezők véleményét. Az akcióban több, mint 17000 felhasználó nyilvánított véleményt.