1p

A CIB online kampánya során jótékony célú adományozáshoz kérte a netezők véleményét. Az akcióban több, mint 17000 felhasználó nyilvánított véleményt.

A CIB a júliusban véget ért egy hónapos kampányában arra keresett választ, hogy ki, milyen jótékony célra adományozna 1 millió forintot. A kampány során elsősorban pop-underek futottak, amelyeket az egyedileg azonosított felhasználók maximum három alkalommal láthattak. Többek között ennek köszönhető a kiemelkedően magas átkattintási arány. A kampány során közel 17.000-en éltek a felkínált lehetőséggel. Az internetes szavazás során hozott eredmények alapján az 1 millió forintos adományt - a daganatos és leukémiás gyermekek gyógyítását és az intézmény munkáját támogatandó - a SOTE I. számú Gyermekklinikáján működő Trautsch András Olivér alapítvány kapja.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!