1p

A Ford márka 12,7 százalékra tornászta fel piaci részesedését Magyarországon az idén január és november között, összesen 21.199 darab személy- és haszonjárművet értékesített.

A Ford Közép- és Kelet-európai Értékesítő Kft. közleményében kiemeli: ezt az eredményt szűkülő piac mellett tudta elérni, hiszen az év eddig eltelt 11 hónapját tekintve a magyar autópiac 6,88 százalékkal csökkent. Ugyanakkor a regisztrációs adatokat, illetve a személy- és haszongépjárműveket figyelembe véve a teljes magyar autópiac csak novemberben mintegy 20 százalékkal esett vissza a tavaly novemberhez képest.

Az idén január és november között a Ford személygépkocsik eladása 10,52 százalékkal, a kis- és közepes haszonjárműveké pedig 27,9 százalékkal nőtt.

A Ford ugyanakkor az év 11. hónapjában 1955 darab eladott járművel 10,52 százalékkal több személyautót adott el, mint tavaly ilyenkor, 11,1 százalékos piaci részesedést érve el. Ezzel egy újabb hónapban lett második helyezett az importőrök rangsorában Magyarországon.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!