Míg a Decathlon a városszéli bevásárlóközpontok környékén épít saját tulajdonban lévő áruházakat, a kétezerfajta terméket kínáló Koodza bérli az ezer négyzetméteres egységeket. A kevés eladóval dolgozó Koodzát azért találták ki, hogy alacsony működési költsége révén olcsóbb lehessen versenytársainál. Ezért az ugyanahhoz a befektetői csoporthoz tartó Koodza sosem lesz Decathlon közelében, mondta el a Világgazdaságnak Sárdi Péter, a Koodza Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Az első három áruház Tökölön, Érden és Hatvanban nyílik november végén. A tervek szerint jövőre 8-9, két év múlva további 5-6 Koodza nyílik országszerte a nagyobb városokban, később pedig a Baja, Salgótarján, Mohács méretű kisebbeket is megcélozza a cég. Az már ma biztos, hogy a főváros belterületén sosem lesz Koodza – mondta Sárdi.
A nagy testvér, a jelenleg nyolc áruházzal rendelkező Decathlon ugyanakkor folytatja a hálózatbővítést. Október végén Kecskeméten, novemberben Dunaújvárosban és Szombathelyen, decemberben pedig Maglódon nyílik új sportáruház. Ugyancsak az év vége körül készül el Hatvanban a 18 ezer négyzetméteres logisztikai központ, írja a Világgazdaság.