2p

A Ferihegyi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA)alapvetően elégedett a ferihegyi taxiszolgáltatás színvonalával. Szollár Domokos, a Budapest Airport szóvivője minőségi változásként értékelte az éppen egy hónapja megújult ferihegyi személyszállítást.

A szóvivő ugyanakkor elismerte, hogy a tevékenység még a gyermekbetegségekkel küzd, de mint mondta, a szolgáltatónak egy éve van arra, hogy a problémákat maradéktalanul megoldja. A részletek ismertetése nélkül Szollár Domokos a ma még problémás területek közé sorolta - a már ugyan javuló, de - a csúcsidőszakra még mindig jellemző sorban állást.

Az első hónap tapasztalatait, illetve a problémákra adott javaslatokat jövő héten szerdán osztja meg egymással a BA ás a szolgáltatást végző Zóna Service Konzorcium.

A szóvivő korábban azt közölte, hogy a BA naponta többször - próbavásárlásokkal is - ellenőrzi, hogy a szolgáltató eleget tesz-e a szerződésben foglaltaknak. A beérkezett panaszokat a BA azonnal továbbítja a Zónához, és havonta értékelik a helyzetet.

A ferihegyi taxiszolgáltatásra kiírt tender július 20-án zárult, a nyertes ajánlattevővel, a Zónával a BA négy plusz egy évre szerződött. Az új rendszerű szolgáltatás, amelytől egyebek között a viteldíjak átlagosan 31 százalékos mérséklődését várta a BA, augusztus 15-től működik.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!