2p

Egy avatarral akár több virtuális világban barangolhatunk a jövőben, legalábbis az IBM és a Linden Labs, a Second Life működtetője szerint.

Egyre több cég mutat hajlandóságot az együttműködésre a most születő virtuális világ üzletágban, amely akár több százmillió dollárossá nőheti ki magát, miután az unalmas weboldalakat videójáték grafikák és gazdag három dimenziós környezet válthatják fel - jelentette a Reuters.

Jelenleg a felhasználók, akik létrehoznak egy karaktert, más néven avatart egy bizonyos virtuális világban, nem tudják átvinni személyiségüket egy másikba.

Egy avatar elkészítése nagyjából egy órát vesz igénybe. A zárt rendszerek könnyen a játékosok kedvét szeghetik, hiszen egyre több virtuális világ csábítja őket. Bár a virtuális útlevélre még valószínűleg évekig kell várni, egy rugalmasabb rendszerben a felhasználók megtarthatnák külsejüket, amikor egy másik világot keresnek fel.

Colin Parris, az IBM digitális részlegének helyettes elnöke optimista, szerinte bármikor sor kerülhet a bejelentésre, miszerint megtalálták a megoldást arra, hogy az internetezők olyan gyakran és ott használhassák karakterüket, amikor és ahol csak akarják.

A nagyjából félmillió aktív felhasználóval rendelkező Linden Labs szintén a nyílt rendszer híve, úgy vélik, így az izgalmasabb virtuális világokat még többen látogatnák meg.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!