1p

Jót tesznek az online kereskedelemnek a magas olajárak, a fogyasztók ugyanis sokszor választják inkább ezt a vásárlási formát, minthogy autóba üljenek - derül ki a Nielsen amerikai felméréséből.

A kutatás szerint míg a legtöbb bolt küszködik a nehéz amerikai gazdasági helyzettel, addig az online áruházak remekül teljesítenek - nyilatkozta az eMarketer elemzője.

Az üzemanyagárak emelkedésének fogyasztói viselkedésre gyakorolt hatása egyre erőteljesebb. Januárban még a felnőtt amerikaiak 13 százaléka érezte úgy, hogy autózás helyett jobban megéri a neten vásárolni, áprilisban azonban már a megkérdezettek több mint fele vélekedett ugyanígy.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!