2p

Kívül-belül megújult Magyarország piacvezető irodaellátó vállalata az ÁBP ÁPISZ-BudaPiért Zrt. (ÁBP). Az imázsváltás szemléletváltást is jelent a vállaltnál, a jövőben kiemelt szerepet kap a cég életében a környezetvédelem, az emberközpontúság és a karitatív tevékenység.

Még ebben az évben elindítja az ÁBP a Zöld Partnerség Programot, melynek keretében a nyári szárazság miatt keletkezett tűzvészben megsemmisült erdők újratelepítését, illetve a kizárólag újrahasznosított anyagból készült termékek kereskedelmét kiemelten támogatja - áll a cég szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményében.

"Valljuk, hogy  legfontosabb értékünk a környezetünk, megóvásáért mi magunk tehetjük a legtöbbet úgy, hogy munkánk során olyan anyagokat és technológiákat használunk, melyekkel a legkevesebb terhelést okozzuk. Katalógusainkat is kizárólag újra felhasznált anyagokból készítjük" - nyilatkozta Erdélyi Sándor, az ÁBP marketingigazgatója.

"A rászorulók segítése is fontos része terveinknek: november végén szövetségre lépünk egyik kiemelt partnerünkkel, melyet "vérszerződéssel" kíván a két cég megpecsételni. Az így összegyűlt vért a magyar vérbank számára szeretnénk felajánlani. Ezenkívül terveink közt szerepel, hogy támogatjuk a 2008 januárjában karitatív céllal induló Budapest-Bamaco rallyt. Az ÁBP papíráruval és írószerrel járul hozzá az afrikai Mali fővárosának diákjainak taníttatásához" - tette hozzá Erdélyi Sándor.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!