A jövőben Juhász Attila felel a Jófogás brand építéséért, a stratégiai marketingfeladatokért, ATL/BTL kampányokért, illetve ő irányítja az apróhirdetési oldal marketing részlegét is. A szakember eddig a Metro Nagykereskedelemnél vevőigény és tömegkommunikációs vezetőként tevékenykedett. Feladatai közé tartozott a stratégiai tervezés, a különböző vevőcsoportoknak szóló lojalitásprogramok fejlesztése, a médiakampányok lebonyolítása, valamint a vásárlás ösztönző rendszerek kidolgozása. Korábban márkamenedzserként az arculati/kommunikációs eszközök fejlesztését és az instore marketing felületek kiépítését is ő felügyelte.
Juhász ezt megelőzően nyolc évet töltött a Citibanknál, ahol a marketing-kommunikációs osztályt építette fel és vezette, valamint kidolgozta a privát banki üzletág számára a Citigold Club lojalitásprogram stratégiát. A szakember karrierjét a DDB és Publicis reklámügynökségeknél kezdte.
mfor.hu