1p

Május elejétől Juhász Attila irányítja a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary marketing tevékenységét.

A jövőben Juhász Attila felel a Jófogás brand építéséért, a stratégiai marketingfeladatokért, ATL/BTL kampányokért, illetve ő irányítja az apróhirdetési oldal marketing részlegét is. A szakember eddig a Metro Nagykereskedelemnél vevőigény és tömegkommunikációs vezetőként tevékenykedett. Feladatai közé tartozott a stratégiai tervezés, a különböző vevőcsoportoknak szóló lojalitásprogramok fejlesztése, a médiakampányok lebonyolítása, valamint a vásárlás ösztönző rendszerek kidolgozása. Korábban márkamenedzserként az arculati/kommunikációs eszközök fejlesztését és az instore marketing felületek kiépítését is ő felügyelte.

Juhász ezt megelőzően nyolc évet töltött a Citibanknál, ahol a marketing-kommunikációs osztályt építette fel és vezette, valamint kidolgozta a privát banki üzletág számára a Citigold Club lojalitásprogram stratégiát. A szakember karrierjét a DDB és Publicis reklámügynökségeknél kezdte.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!