A gyárban az idén összesen 11 gép összeszerelését tervezik, 2016-ig 286 gépet fognak előállítani. Az első gépek főbb részeit még Németországban rakják össze, s Kínában zajlik a teljes összeszerelés. A jövőre tervezett 12 kínai gyártmányú Airbus 320-asokba azonban már jóval több kínai alkatrész kerül.
2008 szeptemberében avatták fel az Airbus kínai gyárát, amely a nyugat-európai repülőgépgyártó csoport első összeszerelő üzeme volt Európán kívül. A kínai üzem megépítésére 1,17 milliárd eurót fordított az Airbus.
A társaság korábban úgy tájékoztatott, hogy a gyár mindenben megegyezik az Airbus hamburgi, legmodernebb műszaki színvonalat képviselő A320-as gépeket összeszerelő üzemével.
Az elkészült gépek minden műszaki paraméterükben megegyeznek majd az Európában gyártott gépekkel. A tervek szerint az üzem 2011-re eléri majd a havi négy gépes gyártó kapacitást.
Az Airbus nem titkolt célja a helyi piac meghódítása volt az üzem megépítésével. 2008-ban tíz kínai légitársaság 270 gépet üzemeltet az Airbus A320-as gépcsaládból, a folyamatban lévő megrendeléseik száma március végén több mint a 370 volt. Az Airbus előrejelzése szerint a kínai légiforgalmi piac az elkövetkező húsz évben 1900 egyfolyosós kategóriájú utasszállító gépet vesz majd fel.